Monday, March 2, 2009

『Slumdog Millionairez』 ... 當黑記

見手上仲有幾張MCL的Gift Voucher,今日上完日文堂,又走左去睇戲。

『Slumdog Millionairez』

成套戲唔係唔好睇,只係睇戲的時候遇上『無品』的人,又真係愈睇愈火滾。

由開場到散場,坐在我後面的女人就一直不停踢我的座位,我都明白康怡mcl的座位比較細,佢的身形又真係會坐得唔係好舒服,所以我忍左半套戲先開口講『唔好意思呀小姐,麻煩你唔好再踢我個位好嗎』 ... 講完唔夠一分鐘 ... continue ...

完完全全反應出『無品』的性格

佢同隔離位的朋友,仲要一直在高聲談論電影的內容,完全當正係自己屋企一樣。

『你覺得個答覆係B定D呀?』

『我覺得係B囉』

『似係D wor』

『我覺得個女主角最後應該會死囉』

『你見唔見到個女主角呀,佢有冇去個車站呀』

『xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx』

完全冇停過






今日在康怡睇12:45pm場坐J-7的女士

希望以後都唔會再遇到你

No comments: